YOUR LOVE IS MY DRUG

Hej kära måndagsvänner. Har idag haft studiebesök på krematoriet.. Hmm, vissa kanske tänker nu att "jaha, va är det för place?" andra tänker mer "ah dit skulle jag aldrig vilja gå!". Ne, och jag ska ALDRIG mer gå dit. Förstår inte varför våra lärare kan få den idén ifrån att ta oss till St: Helenas Kapell för att kolla på döingar i en kista. Dessutom fick vi se nerbrända människor i urnor, liksom hallå!? Ingen av oss vill bli präst eller någon annan dödsintresserad person. Fail.

Annars somnade jag på soffan när jag kom hem, som inte längre är för ovanligheternas skull. Men skönt var det iallafall. Vaknade av att Pontus lekte apa med mig, ni vet kliade mig i håret och skrattade osv. Som vanligt har jag gått min milvandring och dessutom svettats som en jävla gris i solariet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0