YOU HAD TIME

Nu har jag varit sådär otrevlig mot bloggen igen. Men den här veckan kan ha varit min jobbigaste och tråkigaste skolveckan under alla mina 12 år. Fyra prov på två dar, slå de ni? Varav tre endast i går. Jösses säger jag bara och slår mig själv i huvet. Fattar varför lärarna tror att vi ska kunna lära oss när vi måste råååååååplugga ALLT! Vi hade även spex-foto i tisdags, rätt ok va. För torka bajs är nice liksom.

Men igår åkte jag hem med ett stort fet leende på läpparna när jag insåg att jag inte behövde ha en till plugg-kväll. Men denna helgen ska jag minsann slå på att vara SPIK nykter, kan säga att jag nästan gjorde bort mig förut när mamma och Vickan hade förpärla här, men jag kom på mig själv precis i tid.
Så klarar jag mig till 250 dagars nästa söndag kommer jag vara så förbannad över mig själv. I helgen blir det plugg, psykologi och historia och sjukvård. Men jag ska fan ha mina tre MVG nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0