VEM VILL GÅ I TREAN NU ?!

Idag efter skolan blev det Pim´s häng som vanligt. Men vad ska man göra hemma? orkar inte plugga, umgås med min familj osv. Men jag var ju tvungen att åka hem någongång så stod innanför dörren ca 10 min innan jag åkte bort för att sola och träna. Nu mår jag bra igen.

Annars då? Jo imorgon har vi spex-foto. Och vad ska vi va? Jo, sexiga undersköterskor? Vi ska visa hur vården kommer se ut 2020 + att vi ska erkänna att "ingen torkar hårdare än en sexig vårdare". Får väl se hur det blir. Kommer nog känna mig mer som en stilig lärare. Men men skitsamma. Kan ju bli en riktigt hyffsad bra och rolig dag i skolan imorgon. Nu ska jag duscha sen lägga mig i någolunda tid så jag inte försover mig, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0