UTÅNG ÄR FRAMGÅNG

Igår tog jag och mina vänner hand i hand och skakade rumpa på Husaren. Eftersom vi brukar vela lite fram och tillbka aom VART vi ska ta oss på kvällarna så blrjade vi med en stund på Harrys bland 40-50+. Sedan slog tanken oss när vi såg strömmen mot Husaren att det kanske var där kvällen skulle bjuda på det bästa. Och Nej, jag ångrar inte att vi gick dit. Hade riktigt kul faktiskt, dock var det inte speciellt mycket folk. Rycktet om 300 pers fick mig ett hånskratt. Men kvällarna blir ju helt enkelt vad man gör det till. 

Så idag mår jag som jag förtjänar men helt okej ändå. Ätit en god frukost som mamma gjort till mig och jag ska resten av dagen fortsätta med OC sedan ta mig en låååång promenad, bli redo för en ny skolvecka och imorgon ska vi ha studiebesök på Krematoriet och Fonus. Kul? He! KÄnner inte för att åka till samma ställe där jag vet att min mormor har legat död och nerskyld. Asså lyssna bara på hur det låter!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0