SKOLAN SUGER

Ja det gör den allt. Igår blev det en väldigt livad tisdag. Började på Harrys för att fira födelsedagsbarnet Elin som äntligen fyllt 18. Blev några öl sedan slutade det att 12 pers satt fyra timmar på pims med ett glas vin i handen. Trevligt var det iallafall, måste jag säga. Tills jag kommer hem och upptäcker att jag inte har någon husnyckel.. Då var världen ett helvete. Plus att det var drygt 40 minus grader eller nått, fick jag knacka fönster tills min bror fick dampet och öppnade.


Idag mår alla jätte bra. Skolan är tråkigt, jag är tråkig, jag är trött och jag vill sova. Men ska ta mig en fika med mina söta små nötter innan det blir dags för hemfärd och lite träning på g.

Slänger in ett litet meddelande till min vän Ida Hallberg, Rolle, Christina eller vad man nu vill kalla henne. Tro det eller ej men har fan saknat dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0