PENGA-RAS BLANDAT MED SVARTSJUKA

Ni vet en såndär känsla när man vunnit högsta vinsten på ett lotteri, fått mvg på årets svåraste prov, ser världens snyggaste kille live. Sån känsla hade jag igår när jag såga att lite cash hade rullat in på mitt konto över natten. Dock skulle min kära mor ha hälften eftersom jag lånat hennes plånbok hela jävla sommaren. Nu är det äntligen min tur att gå runt på stan och shoppa medans alla andra har typ 6,50 kr kvar på kortet när det i vanliga fall brukar vara endast jag i den situationen. Lite lycklig. Så igår efter skolan satte jag mig med 5 kära vänner och Pim´s:a lite innan jag mötte upp min underbara vän Ebba. Åkte iväg en sväng med Julle och Harry innan vi åkte tillbaka till stan igen för att möta upp Lisa. Efter tre timmars shopping, inte stoppat något i käften på 8 timmar och 2500 kr fattigare tog vi en välförtjänt måltid på Pim´s. Så där satt vi, ännu en gång.

När jag kom hem försökte jag gömma mina kassar från alla Skövdes affärer så att inte mamma skulle få dampet och kola när jag kom innanför dörren. Har inte berättat allt vad jag köpt ännu men det ser hon väl när jag vågar använda det, för hon fick se hälften av det jag inhandlat och hennes blick var inte den vackraste och finaste jag sett på väldigt väldigt väldigt länge.


VA TRÖTT JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV ASSÅ! Idag gjorde jag en ny tabbe. Gick på stan igen, självklart. Vipps så försvann det 800 till.. och precis nyss bokade jag Oskar Linnros 250 jävla fucking spänn.................................. va håller jag på med? godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0