NOT MYSELF TONIGHT

Nu sitter jag hemma, igen. I min ensamhet. Mamma och pappa jobbar, Pontus pluggar röven av sig i skolan. Jag vaknade med världens dunder huvudvärk. Någon måste slagit mig med ett baseball trä i huvet i natt. Men jag tryckte i mig några Eaze-tabletter och efter en god frukost mår jag prima ballerina igen. Dock tänker jag inte ta bussen in för att det på bio på kulturhuset med min kära klass utan jag tar och kollar på bio hemma istället, kan jag ju till och med sova middag om jag vill.

Ska försöka hinne med att plocka iordning på mitt rum, ser för jävligt ut. KLäder överallt, skolarbete osv. Ska även försöka hinna med min historia läxa.. låter intressant va? Men efter att jag börjhade igår kväll efter träningen kunda jag inte sluta när jag insåg att jag har rätt kända varelser i min släkt. Ända tillbaka på 1740 talet.

Inget man kanske vill skryta med men jag gör det iallafall. Ikväll ska jag och Lisa pröva på något helt nytt. Feminine Vibe, ska se ut som Pussy Cat Dolls på dansgolvet med ett inslag av Lady Gaga. Kan ju bli rätt kul men vet inte riktigt vad vi gett oss in på. Efter det får vi väl se vad som händer. Jag ska iallafall skeda med Lisa i natt oavsett vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0