MIN SYN PÅ KATTER!

Jag vet inte riktigt, trodde katter och sånna djur som bara är i vägen skulle ha respekt för människor. Men icke sa nicke. Vet inte hur många katter jag ser ute varje dag. Dom sitter där i solskenet, eller regnet eller va det nu är för väder och bryr sig inte det minsta om deras utseende. Helt plötsligt vrider dom huvet och får syn på en människa, i detta fall mig. Långa, korta, smala och tjocka, det spelar ingen roll, dom börjar gå rakt emot mig BARA för att JAG ska gå åt sidan. Jag har ju insett att katter och jag inte är som plus och minus, men katterna är inte menade att va på jorden. Dom finns bara till för att dom ensamma inte bara ska behöva tröttna på sig själv.

Är ingen katthatade, tycker bara att det finns bättre varelser på jorden.


Kommentarer
Postat av: amanda

Åh vad du skriver bra. Överallt här i bloggen. Du fångar mig direkt :)

2010-09-08 @ 22:50:10
URL: http://amandaamohlin.blogg.se/
Postat av: ottann

katter är de mest olojala äckliga och mest otrygga djur i på jorden.. mindre socialt djur får du no leta efter..

2010-09-09 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0