KUL.. HEE!

Vi var ute igår. Slutsattsen blir väl att jag hade förjävla roligt. Men idag är livet inte så jävla rockigt ska jag be och få tala om. Känner mig som en skalad banan, inte hel med andra ord. Hur jag ska lösa detta problem får jag helt enkelt tänka på någon annan dag. För just nu fastnade mina tankar på något helt annat.

Annars då? Jo idag har jag varit i skolan 2 timmar, projektarbete. Slutade klockan elva och då var det avskedskalas mitt på stan eftersom Bella och Jessica fått för sig att lämna oss kvar i piss-Sverige och bosätta sig i en solstol med en drink i handen i Ayia Napa. Dessutom har Karin fått för sig att åka tåg plus två timmars bussresa ner till Gislaved(!!). Så ikväll tar jag en av mina bästa vänner i hand och tycker synd om oss själva och laddar upp för nästa vecka när vi drar oss neråt mot Växjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0