HOST HOST HOOOOOOST

Jag har inte haft tid, och egentligen har jag inte tid heller för den delen. Känns som om mina lungor ska komma upp när jag hostar. Ligger dubbelvikt på golvet nästan. Plus att jag har en massa skoljobb som aka skötas,l det är mycket nu måste jag säga. Har inte tid att vara sjuk, har inte tid med massa plugg, har inte tid med någonting känns det som.

Den senaste veckan som jag varken varit inloggad eller använd datorns tangentbord utan varit super mega dunder förskyld och dte är jag fortfarande. Skolan har tagit sig upp på högsta nivå och jag känner att jag inte riktigt är gjort för det här.

Men imorgon är det fredag och mina 2 prov ska göras och min inlämning ska vara färdig. Sen är det äntligen helg, börjar med tjejmiddag på Harrys imorgon med tjejerna i klassen och avslutar helgen med att fira 250 dagars på söndag, kan det bli bättre? Hee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0