HISSAR OCH DISSAR HELGEN

Hurrar och niger för.

Helgen i Växjö. Säger inget mer. Det var galet, sjukt roligt och helt fantastiskt.

Oskar Linnros. Sveriges stolthet näst efter Håkan och Lasse.

Äntligen slipper vi höra vad man ska rösta, vad man inte ska rösta på och vad dom står för och vad dom inte står för. Politik, politik. Visst det kan vara roligt, ibland. Men inte var och varannan minut. Det ekar ju förfan i huvet på en, dessutom har man kors till pupiller, det växer maskrosor ur öronen, det skrammlar pengar ur munnen och jag vill verkligen inte luta mer åt vänster. Snälla låt det bara va över! Inte så konstigt att man blir knäpp i knoppen.

ESCAPE ME!

Skrattar och gråter över.

Libresse tamponger. Snälla, dom ser ut som Olbas Inhalator som man använder när man är förskyld. Jävla skit.

Vädret. Hela helgen har det regnat regnat och regnat. Åh jag blir så uttråkad och tråkig. men va ska man göra?

IPhone, snälla för gudsskull köp ingen sån telefon. Kan nog vara den sämsta uppfinnigen som gjorts. Igår dampade min sönder järnet asså. Fick lite panik eftersom min telefon är som min egen dotter. Kallar den tillomed för Gulletussan Jr. Dessutom har min spricka blivit liiiite större. Men har jag försäkring? Hee.

Finnar. Asså inte finska finnar utan människor finnar. Åh, dom kommer och går som om dörren stod öppen för vem som helst. Blir så trött på dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl en hemförsäkring som kanske drulle inkluderar? Kolla upp! Och du, jag var aldrig hos er igår =)

2010-09-20 @ 06:31:58
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0