DON`T STOP PUSH IT NOW

En ny vecka, en ny måndag, en ny tjej, ett nytt liv. Ja så kan man ju dra slutsattsen, ganska enkel. Dock har det varit en lika tråkig måndag som vanligt. Åkte direkt efter skolan mot helt motsatt hål och hamnade i stugan. Två koppar kaffe senare och lite mat på det hela åkte jag hem och nu har jag precis trampat röven av mig på stepen. Ganska skönt. Träningsvärk är skönt. Jag mår som en gudinna!

Imorgon blir det Götet för hela slanten. Jag ska fråga min läkare om han är dum i huvet på riktigt och sen ska han fan skaka fram pengarna framför ögona på mig. När jag är back in Skövde blir det Pim´shäng innan Harrys står på tur.



Man skulle kunna jämföra det med ett jävla skämt.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0