VEM SÄGER VAD EGENTLIGEN

Oj, det har hänt mycket dom senaste fyra dagarna i mitt liv. Jag har äntligen fått pencilin för min jädra förskyldning som satt sig som klister på mig. Jag har jobbat tre dagar på praktiken och nu är jag ledig tiklls tisdag. Jag har flippat ut totalt flera gånger men jag räddar mitt aggressiva jag i sista sekund. Jag har gråtit till världens bästra låt och tänkt på världens bästa person. Jag har tagit mig några koppar kaffe på Pim´s. Jag har dragit mig själv till gymmet, osv osv. Dessutom har jag fått en knöl, tumör, pingpong-boll eller någotn annan jävla knöl i fingret. Har även en äcklig kompis som heter Karin som spyr lite så fort hon känner för det. Jag har varit såååååå deprimerad.

I natt jobbade jag på KSS. Började med att jag och Lisa åkte och tränade Feminine Vibe innan och när jag mellanlandade hos henne innan jag tog mig mot jobbet så käkade jag råa knäckemackor medans hon gjorde sig iordning för en utgång. Jag blev inte alls avis. Men jag åkte till jobbet och somnade i en stenhård fotölj i 12 minuter. Annars har jag basra sovit 4 timmar sen i går natt, känns som jag kommer somna skänt ikväll.

Imorgon är jag värd en utgång. Ska supa bort alla världens problem, sedan antar jag att jag kommer få ta emot dom med öppna armar på söndag igen, men jag överlever nog. DANCE LIKE HELL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0