SLUTBEDÖMNING v. 40-43

Har nu haft min sista praktik, känns förjävla bra om jag får säga det själv. Visst det har varit kul men jag har för det första inte varit kopplat till världen på 4 veckor, jag har bara sovit och jobbat.

Det bästa med att ha praktik:
- Man har inga läxor eller något.
- Man slipper idioter.
- Jobbar man natt får man sova.


Det sämsta med att ha praktik:
- Man känner sig mobbad, man pratar bara med främmande människor.
- Man får gå upp 04:45.
- Det är kallt tidigt på morgonen eller sent på kvällen.
- Man saknar sina guldklimpar.

DESSUTOM ÄR LAPPLISOR ETT STOR JÄVLA SKÄMT, NÄSTAN I KLASS MED VIBE!!

Det är sant. Under mina 4 veckor på praktiken har jag inte betalt parkering en ända gång.

Fuck off and die!

Tjaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0