DOM TOMMA STEGEN

Sitter just nu och glor rakt in i en skärm som är nästan större än min tv. Men ioförsig, både mamma och pappa har ju passerat 40 och då börjar ju synen balla ur. Man kommer ju få en rörlig nacke iallafall.

Idag kan jag inte kalla det söndagsångest som jag känner, eftersom jag är ledig imorgon. Men en hel jävla host-armé finns i mina lungor och jag har ringt och klagat på jourcentralen om att jag inte får komma till Tibros vårdcentral. Så imorgon är det ingen snäll och trevlig Jennifer som ska ner och skaka hand med sjuksköterska Håkan och se vad som finns i hans skalliga lilla hjärna.

Idag ska jag ta hand om min huvudvärk, hostattacker, min höft och allt annat som stör mig förtillfället. Nu ska jag fortsätta klappa mina händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0