MITT NYA LIV HAR BÖRJAT

Juste, mitt nya fyra veckors-liv har precis börjat. Denna gång befinner jag mig på KSS, på kirurgi/gastro avd. Helt okej, men har redan tröttnat. Är fruktansvärt glad över att det är min sista praktikplats i mina skolår. Ni kanske tycker jag är dum i huvet men hade hellre varit i skolan denna period. För nu är jag helt alone, lost and confuised. Snart, vilken dag som helt kommer jag bli sådär trött på mig själv igen bara av at se mig själv i spegeln.

I förrgår var jag inne på mormors döds-rum. Knappen jag tryckte på när du hade dött 15:46, klockan jag kollade på satt kvar på väggen, sängen du låg i, soffan jag satt i, lampan som du somnade in under var kvar. Det var en jobbig känsla. Men du gör att jag klarar av det. Saknar dig mormor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0