I FEEL YOU`RE TURNING YOUR BACK ON ME

Jobb, jobb och jobb. Igår kom jag inte ens hem efter jobbet och dessutom trodde jag bokstavligt att jag skulle DÖ. Åkte från sjukhuset till stan och jag kryddar inte, det tog 20 minuter, minst. Så bestämde mig sedan ganska snabbt för att sova kvar i stan. Kom hem imorse vid halv tio tiden och snabbt som ögat bytta jag om för att sedan ta med mig mitt fyllesvin till gymmet för att pumpa. Två timmar senare så åkte vi därifrån. Somnade rätt gött på soffan och sedan var det bara att ta sig tillbaka till gymmet för spinning och Zumba. Nu har vi ätit god mat och jag ska lägga mig på spikmattan och kolla på Mia och Klara med världens bästa pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0