HISSAR OCH DISSAR HELGEN

Hurrar och niger för.

Höstens vackra färger. Ja, men så är det ju faktiskt. Röd, grön, gul, orange osv. det är fint. Tycker jag iallafall. Kollade igenom gamla kort på mig och min sköna vän Josefine när vi var ute och gick en höst dag för typ tre år sen. Vi borde vara stolta.

Studentfest. 250 dagars är redan förbi. Detta firades på Glädje mitt i Skövde city. Denna söndag var det endast 92.or ute och härjade. Själv satt jag och pimplade glas efter glas hemma hos lIsa med mina kära SOS-vänner. Trevligt hade jag och ännu trevligare ryktas det om att jag hade under kvällen. Slutade med att jag vaknade upp hemma i en soptipp hemma i lisas lägenhet och det kändes som om någon hade bundit fast mig med en apelsin intryckt i käften. Men efter renstädning av Lisas snuskiga lägenhet, snus på väggar och tag, kappsyler överallt och andra äckliga varelser var jag rätt proud off myself ändå.

En full och galen mamma på Harrys. I fredags var jag ute med mina tjejer från OPSOS. Hade en mysig kväll på Harrys med god mat och tillslut slank väl en hel del dricka ner också. Något runda under fötterna blev vi allt och vid halv tio tiden kommer en galen och full morsa in. Pengar var det enda jag tänkte på!

Skrattar och gråter över.

Host host hoooost. Har hostt sedan 3 augusti 2010 i Turkiet tills idag, 6 oktober 2010 Allégatan 23 i Tibro. Men är jag sjuk? hee. Varit på vårdcentralen ungefär 6 gånger sedan jag kom hem till Sverige men det har inte visat någonting. Annars så hostar jag typ blod bara..

Kallt. Redan börjat använda min vinterjacka. Känns som om det skulle kunna komma snö närsomhelst. Vill ha sommar, Tunisien och Turkiet.

Kaffe med mjölk. Asså vem vill dricka diskmedel? Tydligen jag. Har aldrig tyckt om kaffe med mjölk men helt plötsligt har jag fått någon knäpp, måste skärpa te mig!

En full och galen mamma på Harrys. I fredags var jag ute med mina tjejer från OPSOS. Hade en mysig kväll på Harrys med god mat och tillslut slank väl en hel del dricka ner också. Något runda under fötterna blev vi allt och vid halv tio tiden kommer en galen och full morsa in. Och hon skämmde ut mig!

SKÄRPNING NÄR DET GÄLLER MITT BLOGGANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0