GUBBEN I LÅDAN

Är fortfarande hostig och har i stort sett sovit den mesta tiden av dom senaste två dygnen. Förutom igår, då jag åkte till skolan för att göra psykologiprov och säga hejdå till skolan för fem veckor, praktik och lov står på schemat.

Efter att provet gick åt helvete så åkte jag hemåt igen för att göra sånt man brukar innan jag åkte in till stan igen för att inviga denna underbara helg tillsammans med tjejerna från OPsos på Harrys. Mat och god dricka blev det och vid halv tio vinglar morsan in för att hennes bästa kompis Susan var där, så det var bara att förbereda sig på att köra en repris från i mars när jag fick dra ut henne från Harrys. Hade iallafall en trevlig kväll kväll TILLS vakt-jävlarna slängde ut oss för att vi BARA var 18, när det var 20. Fuck you! Så jag och hälften av tjejerna stod och hängde för oss själva, sen drog jag och Sanna med mamma och hennes homies till bussen. Sen sov jag som en Gud.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0