DON`T LET SOMEONE PUT YOU IN A BOX

Idag har jag sprungit femhundra-sjuttio-elva gånger fram och tillbaka från röntgen, varit patient själv och tagit trettiotvå blodprovsrör, spenderat en hel del minutrar på operation, gått runt som en förvirrad och galen höna på 71:an. Annars är väl allt som vanligt. Förutom att min rygg snart bryter ihop och jag fick en tid till tandläkaren idag.

Mina fötter värker och nu har jag gjort 2 pass på gymmet. Rätt stolt över mig själv men inte så konstigt när adrenalinkicken slår till en på käften sådär varje gång jag har praktik. Tror inte på slumpen heller. Ödet? bullshit.
Jag har ju mina envisna tankar och funderingar hur ett liv är uppbyggt. Alla vet ju vem som styr vad, vem som gör alla felen och vem som ställer till med alla problem. Good, you´ve got a problem. Du också. Tjabbaaaahejråååååååååå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0