1 2 3 FANTA & ROSÉ

Igår satt jag från klockan sex till halv nio och drack mammas äckliga vin och lyssnade sönder Gubben i lådan. Hade varit totalt desperat hela jävla dagen från det att jag öppna ögonen under duntäcket i soffan när pappa skrek Gulletussan på mig, tills jag fick min första klunk Hidden Rock. Men skitsamma jag var emo igår.
Lev mat på Riviera med Spohlén och Hallberg. Kvällen slutade på Voda tillsmmans med några andra friends. Jag hade iallafall kul. Några för många glas Rosé, utan fanta, blev det kanske. Men och..

Kanske är lite sugen på att gå ut idag med, ne, ja, ne eller jo faktiskt men nej det ska jag inte. Jobb imorgon kl.07, rockigt? he. Men blev rätt glad över att få vara ledig idag iallafall. Har varit ute och vandrat i 2 timmat, räknade ut att jag gick 1,6 mil. Så jag vet ju vem som kommer att få ge mig fotmassage sen. Ne men jag ska väl fortsätta med mitt träningsnarkoman-liv, det finns ju inte så mycket annat att göra ändå. Tänkte ta mig en stund tillsammans med min psykolog en stund ock, OC kallas det. Och några koppar kaffe.


 
Gulletussan & Rolle bjuder på sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0