SKA BLI AFFÄRSKVINNA

Nu har jag dragit rummen ur röven och plockat fram tre papperspåsar med kläder som jag från och med imorgon kommer att sälja här på min blogg. Det är allt ifrån smycken till shorts, och linnen till väskor/plånböcker. Vissa saker jag kommer sälja har jag aldrig använt och prislapparna sitter fortfarande kvar. Vissa saker är för små efter att jag köpte på mig en hel ny garderob när jag i våras vägde och såg ut som ett spagetti. Vissa saker är förstora och vissa saker kommer jag aldrig mer använda. Priserna varierar beroende på hur nytt eller hur gammalt allt är, använt eller inte. Så från och med imorgon kommer det rulla in lite saker då och då som jag vill bli av med. Om det är flera som är intresserad av samma sak blir det budgivning, men är man ensam köpare när dagen är slut blir den din. Är du intresserad, skicka mail eller släng iväg ett sms.

[email protected]
0768873887


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0