NOT QUITE YET

Igår förmiddag åkte jag ut till stugan för att hälsa på min kära morfar. Satt och prata om allt mellan himmel och jord i två timmar. Det kändes skönt på något sätt, gammla minne, mormor, om mig, om han, allt och lite till. Efter för många kaffekoppar tog jag med mig Pelle och åkte ner och hälsade på farmor, min lossas farfar och min farbror. Inte träffat dom på evigheter så jag är glad att jag åkte dit. När jag väl var hemma så  var det bara dags att hoppas in i duschen, några glas vin samtidigt som jag gjorde iordning mig. En snabb middag med Fam. Windeståhl innan jag åkte in till Skövde city för Pim´s mys med Jessica och Karin. Efter att folk kommit och gått och kommit igen hamnade jag med 7 andra dudes på JOhns pappas kontor. Gaaaaaanska flott var det annars.

Idag har jag bara liiiite huvudvärk, så jag klarar mig. Ska snart ut på en långpromenad med mamsen, lite spinning och styrka på det sen är jag fit for fight back in school igen. Jag har längtat!


jag och alice på havana beach club i alanya


ett av dom äckliga hotellrummen


en bakis dag på stranden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0