LIVING IN THE DARKNESS

Nu har jag varit sådår lost in my own world igen. Inte skrivit på ett bra antal dagar. Har varit i skolan, tränat, ätit och sovit. Inte riktigt hunnit mera än så. Och när jag vaknade i morse stuttsade jag ur sängen så fort som jag abar kunde. Kom på att våran APU-uppgift ska vara inne ikväll 23:59. Och nu är jag äntligen klar. Gick som på räls så att säga.

Öppethus igår var helt okej roligt, handlade upp mina pengar på handelbrudarnas smycken och väskor. I nästa inlägg kommer jag lägga in deras hemsidor osv. så ni också kan köpa av deras undrbara ting. Reklam så att säga.

Sitter just nu och dricker bubbelvatten och försöker komma ner på jorden igen efter gårdagen och fortsätta skriva min loggbok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0