ALBIN, PROJEKT & TRÄNING

Nu var denna tisdag avklarad och imorgon börjar vekrligheten igen. Tillbaka till skolan för tre skoldagar tills det är 3 lediga dagar igen.

Vaknade jätte tidigt imorse och kunde inte somna om så jag gjorde iordning mig och åkte iväg för att hälsa på Albin. En timme senare och när tårarna var torkade åkte jag vidare till Jessica för brunch och projektarbete. Med ett bord fullt av mat var det bara att sätta igång. Och lång kom vi, skola fixad, sponsorer fixade så ja, det är abar att köra. Körde hem till lilla tibro för att hämta upp mamsen för att träna. Nu sitter jag är och är helt utmattad. Lång, tuff och jobbig dag kan man sammanfatta det. Men ibland är det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0