VILL SOVA I HUNDRA ÅR

Onsdag morgon, The Voice på teven, ingen röst och det kryper i hela kroppen. Och där kom dagens första solstråle.

Sjuk sjuk och sjuuuk. Nu erkänner jag äntligen för mig själv att jag är sjuk. Jag har feber, ingen röst och får knappt in luft i strupen. Jag som sagt "peppar peppar ta i trä" varenda dag på sjukan men hjälpte tydligen inte. Ta mig i kragen och städa mitt rum, läsa lite fånig körkortsteori och knakra alvedon. Men nu är jag ledig i två dagar, skönt. Så snälla rara älskade Gud, gör mig frisk..

Strax kommer mamma, blir först en timme av rädsla, sedan ska jag även om jag ser ut som ett monster idag införskaffa mig en pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0