TISDAG

TODAY

Bra: solen skiner, är ledig
Dåligt: snön..

Gör: sitter på mammas jobb och förstår ingenting, coffee time
Vill: att något ska hända

Hör: mammas plingande telefon och skvaller från hennes jobbarkompisar
Ska: skövde strax och hämta bilen, sen ska jag hem och skapa lite mer spänning på tillvaron
Bör: städa mitt rum och plocka in alla kläder

Igår: praktik och somnade direkt när jag kom hem
Idag: skövde en snabbis med mamma
Imorgon: träffa min "bästa vän", upp till skolan en sväng

Väntar på: bättre tider
Önskan: för mycket..
Undran: vad som händer efter imorgon förmiddag

Frisyr: utsläppt halvt avkapat hår, utväxt så det bara lyser om det och ser allmänt förjävligt ut
Kläder: kängor, taits, stickad tröja, skinnjacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0