SKRATTA ELLER GRÅTA?

De typiska tecknen på körtelfeber är halsont, hög feber, trötthet samt svullna lymfkörtlar i halsen, armhålorna och ljumskarna. Andra symtom kan vara lätt svullna ögonlock, utslag på huden, värk i lederna, ont i musklerna och illamående. Om du får infektionen i vuxen ålder behöver du inte få ont i halsen, utan besvären är då framförallt feber och förstoring av lymfkörtlarna.

Ha-ha-ha.. Då kanske det var min tur att få denna hemska sjukdom. Trotts att jag har alla symtom så försöker jag övertala mig själv om att jag bara inbillar mig när det gäller magvärk, ont i varenda jävla led, är trött och inte kan svälja. Att jag inte ser mig själv i spegeln är väl kanske för att jag tycker jag ser så fruktansvärt ful ut.

if you don´t like it, it´s cool. fuck you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0