SJUKARE ÄN SJUKAST

Förlåt men jag har varken orkat, kunnat eller kännt för att gå ur sängen sen klockan 18.13 i går kväll. Efter mina 15 timmars sömn inatt har jag 39 graders feber, ser ut som en kräfta i ansiktet, är stum och kokar som en kamin. Jag som vanligtvis brukar gnälla om att jag fryser hela tiden borde egentligen hålla käft nu när jag för en gångsskull är varm.

Igår när jag och mamma fixade dessa pass som man nu måste använda för att kunna ta sig till ett annat land. Tycker allt börjar bli lite överbegränsat här i världen. Tänk va bra det vore om man kunde åka och härja helt fritt här i världen. Bo där man ville och inte behöva torteras i denna vinterkyla! Strunt samma det jag skulle komma fram till var att jag såg ut som ett spöka med tre stora svart hål i facet.

Med mitt rum och mina kläder har jag iallafall inte kommit någonstans med. Denna sjuka känslan man har i kroppen borde vara förbjuden. Vet att det bara är ett straff från the lord of the earth men att må som en stucken gris är inte trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0