RÄDSLAN HAR TAGIT ÖVER MIG

Det är jag som hatar familjen Andersson mest av allt just nu, inklusive mig själv. Därför har jag redan bäddat ner mig i sängen för att det ska bli fredag fortare. Då jag kommer ha en kväll för mig själv, mina päron som det är så jävla synd om ska åka på fyllekalas och bror min ska hänga hos sin nya brud. Jag ska stänga in mig. Slå igen alla fönster och skita fullständigt i världen. Tackar jag för.

Har inte riktigt kommit ur denna onda cirkel som jag lever i. Eller jag, det är minsann ett antal till. Det spelar liksom ingen roll längre. Antingen får man skit för att man säger för mycket eller så får man skit för att man håller käft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0