MOVIETIME

Nu är alla dagens behov gjorda, så att säga. Dags att ge mig själv lite lugnande. Imorgon förmiddag ska jag återigen sitta och få stirrande blickar på mig och ett leende jag får mardrömmar av varje natt. Jag ska sitta och bita ihop för att sedan komma hem och få chansen att slänga ur mig all energi hon bara slängt på mig, denna satans jävla bitch kärring!

Slösar alldeles för mycket tid på att bry mig om saker som inte har någon betydelse. Men från och med nu, idag och all tid framöver får jag faktiskt skylla mig själv när jag själv sitter i skiten även om det egentligen inte är jag som borde skämmas.

Nu ska jag leta fram någon gammal goding, slänga mig i sängen och förhoppningsvis fortfarande ha leendet på läpparna som jag har nu till Vakna med The Voice. Jag ser inte fram emot morgondagen, träffa "BitchBettan" sedan blir det upp till skolan en sväng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0