KNARKA SUPA & SLÅSS

Jag sprang snabbt in i mitt rum för att leta fram min icke-fungerande iPod för jag trodde jag hade kommit på felet, vilket slutade med att det inte gick så bra. Men iallafall, det jag skulle komma till var att jag hittade en engångs kamera och där på kan jag lova att det finns rätt goa bilder från Peace & Love sen i sommras. Så på måndag ska jag ta mig i kragen och kameran i högsta hugg och ta mig till fotobutiken som förhoppningsvis kommer ge mig starka minnen tillbaka om en vecka. Skulle nästan kunna klämma fram en tår för dom fyra dagarna i Borlänge, äcklig och sleten som man va, var fan dom roligaste dagarna i mitt liv. Och dom gör jag mer än gärna om.

Sitter och förtränger denna fredagen med att lyssna på lite old music. Det är underbart. Sen gråter man lite.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0