I WAS HAPPY FOR A LONG TIME

I can wake up to a bad day, I know how to go from there, but there´s something I can’t handle.
it’s not that you’re not welcome, you’re amazing in my eyes, it’s just me that change too much around you. I can think of a million reasons and times when i should shut my mouth. but i feel like a fool around you. We will never know each other, It’s not much to cry about. But when i get so strange around you, might be something to work out



Jag har lite svårt med att hålla mig i liv på dagarna. Igår hade jag en sov-onsdag från morgon till kväll. Kom hem från stan med mamma vid två, släångde i mig en kopp kaffe för att försöka hålla mig vaken iallafall några timmar till. Satte mig i soffan för att läsa någon tidning som förmodligen var skittråkig för jag somnade på direkten. Sov i tre timmar, mamma slet upp mig för middags dags. Jag knöt på mig joggingskorna och tog mig en promenad sen hem raka vägen in till sängen igen. Förstår om ni inte förstår sammanhanget, för det gör inte jag heller.

Idag däremot behövde jag inte gå upp halv sex för att skynda mig till bussen tio minuter över sju. Nej, idag fick jag sovmorgon. Börjar klockan ett idag vilket är förjälva underbart. Efter skolan ska jag för en gångsskull ta mig hem till Josefine som för x antal månader sedan flyttade från oss i ghettot Tibro. Sen fick jag någon underlig tid på kss klockan 18:00 på en torsdag. Hum? va är det första man tänker. Jo, kss-läkaren jobbar över för pedofil-tid? kss ska vänta på dygnet helt och hållet med mottagningstider? det har helt enkelt hamnat fel person på+ operationsbordet?

Shiit, jag är redan trött. Ska nog ta mig ut en sväng innan det blir dusch och häng vid garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0