HISSA DISSEN

1. SNÖN Fyfan va jag hatar skiten! Det är blött, sliskigt, gul snö och vatten precis överallt. Räknar ner nu, ungefär 100 dagar till Tunisien, det är ju nästan så man borde fira lite..

2. PRAKTIK Hundjävel tänker jag när jag går förbi en spegel eller ställer mig och glor på mig själv i hissen. Gör du det, sen det och sen kan du göra det också. Visst inga problem, men låt mig göra det också då! Slutar alltid med att den sjukt skönaste kärringen följer med mig på en promenad genom sjukhuset, men tyvärr börjar jag tröttna på hennes historier man hör varenda eviga dag.

3. LIFE´S A BITCH SÅ LÅT MIG VA Hatar just hon, dryga pissråttan, amatören eller vad man nu ska kalla henne. Sånna som tror sig veta mer än vad jag vet skulle jag vilja .. åh jag vet inte. BANG BANG SHOT DEAD



1. 18 Det är nästan som en frihet men ändå inte. Jag har gjort mer nu än för två veckor sedan och det har absolut gett bra resultat om man ska låta som ett reterd. Bara en början på ett nytt liv.

2. SOPHIE ZELMANI, JOHN MAYER, HÅKAN HELLSTRÖM Vill ha dom ståendes i mitt rum på rad.

3. "YOU SHOULD KNOW BY NOW, I Try so hard to make it better." Vill typ skrika för det känns som lyckan kokar i mig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0