EN SVÅR OCH JOBBIG GREJ

Efter denna måndagseftermiddagen har jag inte gjort någon nytta för världen. Har sovit, vaknat, sovit, drömt, sovit och nu sitter jag här och har beställt upp dom närmaste studiebidragspengar på HM. Lyckad brud, ne.

Imorgon ska jag äntligen få sova ut igen. Hela placet för mig själv, frågan är vad man ska hitta på. Tänkte jag skulle sluta tjata om att jag är en hund men sista gången nu bara. Imorgon kommer jag sitta hemma, äta det mamma tagit fram, sova lite, gå runt och kolla mig omkring nyfiket i huset. Sedan kommer jag sitta i hallen och vänta på att den som kommer hem först ska jag minsann dra med mig ut igen. Snuttan, Humlan, Scurt, Bettan, Berit, öppen för förslag.

Nu blir det duntäcke och en helkväll med Sophie Zelmani.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0