AMBITIONS

Sådär, jag börjar bli jävligt trött på att vara sjuk nu. Därför åkte jag in för praktikens sista bedömningssamtal. Tänk att man måste göra massa grejer i livet för att bli godkänd, men vad gör man inte. Vissa ställer ju människor på rad och spottar dom i ansiktet och behandlar dom som svin.

Snart skriker jag efter sommaren. Våren är ju typ här, det har vi ju redan märkt men eftersom det ligger hundra ton snö på varenda gräsmatta fortfarande borde jag kanske bara vara glad om snön har försvunnit när jag varit i Afrika och vänt den 19 juni.



Im done, tipping on my toes, strike an iron and attack my soul
misty moon, youre gonna see, Ive got you blues to get on my feet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin! :)

2010-03-16 @ 18:47:06
URL: http://oliviabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0