YOU`RE TALKING SWEET TO ME

Haft en väldrig trevlig kväll tillsammans med 3/4 av Fam. Johansson. Grill, öl, roliga skämt, skvaller, framtidsplaner och sist men inte minst - Pontus blev full på en öl och tjugo drag från en vattenpipa. Kanonbra brorsan, du kommer nog inte vara den första som deckar på era kommande fester.

Min förmiddag har bestått av arbete. Att arbeta i denna värme är inte vad jag skulle prioritera om det inte vore för min goa helg-lön. Och eftersom vi om exakt två veckor har kommit fram till Alanya så gör inte det så väldigt mycket. Kanske möjligtvis är lite avis på dom som har fått semester på sitt sommarjobb när dom redan har semester. Orättvist? Ja.

Nu ska jag somna med Lars W i öronen, känner för att dra några djupa sorgsna andetag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0