YOU MAKE THE RAIN FALL

O då var det äntligen fredag och jag är nu ledig i fyra dagar till. Kan ju inte bli så mycket bättre. Tråkigt nog håller Sveriges äckliga moln sig fortfarande kvar över kontinenten. Men men en fågel viskade i mitt öra att den kommande helgen kommer bli super-duper-mega-fin så det tackar och bockar jag för.

Dagens program ner ut följande. Promenad, sova, sova, film, sova och sist men inte det minsta minst är det födelsedags middag och vinpimlande på Pims med mina fina tjejer innan vi drar oss vidare hem på dunderkalas hemma hos Alice. Imorgon ska jag dansa loss på Husaren med min bästa vän och några mer.

Först innan jag tar tag i mitt liv ska jag klappa händerna åt världens bästa Lars Winnerbäck. Den snubben har talang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0