VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR

Ja, så känns det faktiskt idag. Är på så bra humör så undrar själv vad det är som har hänt. Kanske för att jag är ledig i några dagar, för att jag ska till Liseberg imorgon och bete mig som 12 år igen, för att jag har en underbar bror, att mina söta vänner kommer hit på fredag, för att jag redan är taggad för nästa veckas utgång, eller är det för att Alanya väntas om 12 dagar? Ja, man kan ju bara spekulera om vad som gjort mig till en så lycklig människa.

Dock har jag ett liiiitet problem idag. Min rygg på som en stucken gris och det är inte roligt vill jag lova. Känns som jag gjort något väldigt jobbigt, men vad har jag gjort? Ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0