SHOPPING

Idag efter jobbet åkte jag, mamma och Pontus in till stan en sväng. Kände att jag var tvungen att fira lite nu när min välförtjänta lön skrammlade in på mitt konto. Blev en hel del rea-grejer vilket bara är bra. Kläder, smink, smycken självklart och lite annat smått och gått som ska packas ner i resväskan inför en vecka i Alanya.
Sen blev det inte så mycket mer utan vi drig oss hemåt lilla Tibro igen och lagade lite mat innan jag gick ut på en långpromenad.

Imorgon kommer det antagligen bli min sista dag på jobbet innan jag får två veckors semester. Min fuckade arm är helt crazy och det blir ju betydligt inte bättre av att jobba. Min handled ser ut att ha två ben. Så ja Jennifer, dags att planera in en aputera-bort-höger-sida-tid snart. Kul? He!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0