IF I USED TO LOVE - YOU

Nyss hemkommen efter en lika underbar kväll hemma hos Alice som vanligt. Med underbara saknade vänner, underhållning, Erik Nyberg & Ceasar aka. Kattla & Tengil, spårat, slagsmål och allt annat. TACK ALLIHOPA!

Idag mår jag inte som jag förtjänar egentligen. Började med en öl på Pims med  mina underbara brudar sen en snabbvisit till 7C i Stöpen för lite förfest, sen snabbt som ögat satt vi hemma på Alice altan ännu en gång. Trodde jag skulle ligga helt död imorse och inte komma upp. Men efter endast 3,5 timmes sömn så var jag uppe och pratade med min kära vän Karin om gårdagens bravader. Ikväll hade jag tänkt mig Husaren men med min dåliga inkomst så hoppar jag skiten och ligger hemma helt död. Tar min kväll med min bästa vän någon annan dag istället.

Ska strax kila ut i solen för att bättra på min utomlandsbränna som typ är borta vid det här laget. Imorgon blir det stugan med Karin hela långa dagen.


Kommentarer
Postat av: K.

vad trevligt att du var på besök hemma hos mina grannar på förfest! ;)

2010-07-11 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0