HELT PLÖTSLIGT KÄNNS ALLT PUCKAT

Ja, jag hade ju inte så mycket på hjärtat i onsdags och det har jag inte nu heller. Men lite saker har hänt. Jag har jobbat, tränat, haft grillkväll med fint folk, jobbar lite till och  blivit ställt rakt upp mot väggen, inte kroppsligt men bokstavligt. Men det blev jag bara för det finns folk till allt. Tyvärr.

Igår kom mina fina semester-vänner hit. En del av dom iallafall. Dessutom är Oslo spickat den 21 augusti. Jag ska då stå på operataket och gråta floder till älskade L.W.

Hade hoppats på att kunna ligga ute och sola idag så jag inte ser så himla blek ut mot mina andra vänner som varit i utlandet, men blir tyvärr inget med det. Ute är det bara moln och äckliga skator som kraxar. Dö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0