GÜTTTT

Och där gick jag på semester. Efter att min hand spelat skiten ur mig fick jag därmed ta ledigt dom två kommande dagarna och fick två veckors semester serverat på silverfat, underbart.
Så efter mina 4 timmars arbete idag gick jag och mamma på "byn", Tibros lilla centrum. Blev bank-apotek-system som jag kallar det. Växlade pengar till euro, inhandlade lite bra-att-ha-prylar och sedan köpte vi det som ska göra min torsdag till en av dom bästa dagarna i mitt liv.

När vi kom hem blev vi mer eller mindre chockade båda två, maten stod på bordet. Första och sista gången? Skulle tro det ja. Sedan somnade jag rätt gött ute i den härliga solen ute på våran stkheta baksida innan jag drog på mig joggingskorna och kände hur huvudvärken och vätskebristen kom allt närmare. Nu ska jag hoppa in i duschen, ta mig ett fotbad, packa lite sedan slå mig ner framför tv:n. I natt sover jag på tv-rumsgolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0