GOOD EVNING

Japp, då sitter jag här igen nästan 12 timmar senare. Idag har jag kollat in min hand men det var bara "operation till hösten" som sades sedan fick jag åka hem igen. Blev solning på baksidan med mamma och ikväll har vi grillat och ätit en god middag. Tro det eller ej men jag har tillomed nästan packat klart allt till Alanya, är nästan chockad själv.

Ikväll ska jag minsann lägga mig tidigt så det blir torsdag snabbare. Den metoden brukar funka om det inte är så att jag blir klarvaken precis när jag lägger huvudet på kudden och det kan ta upp emot 3 timmar innan jag hamnar i sömn-koma. Det brukar funka om jag räknar får..

Min säng ser fortfarande ut som ett bombnedslag även fast jag har packat klart så en till natt på tv-rumsgolvet får det bli, men jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0