FÖRRA HELGEN

Har helt seriöst ärligt talat varit förjävlig på att skriva här på bloggen dom senaste dagarna. Men har haft fullt upp. Har jag inte jobbat har jag sovit, har jag inter sovit har jag varit på 18 års fest. Har jag inte varit på fest har jag tränat, har jag inte tränat har jag sovit. Ja, det går helt enkelt runt runt runt.

Efter en fullspäckad kväll hemma hos Alice förra fredagen slog jag och karin våra kloka hjärnor ihop och slog oss ner på min altan och skickade på Eva och Adam. En perfekt bakis-dag hade jag iallafall. Efter en natt som jag skeda med Karin åkte vi på söndagen till stugan för sol och bad. Kallt är bara förnamnet, usch hatar svenskt vatten. Men jag badade iallafall.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0