DENNA VECKA ..

På något underligt ser jag fram emot denna vecka, vet inte varför för jag ska jobba häcken av mig. Men, det är såhär.

Idag, måndag: jobb, måndagshäng på Pim´s med Tessan, Josse, Jessica och Karin.
Tisdag: Jobba den där jävla äckligt långa jobbiga turen, middag och hela baletten eftersom Lisa-fisa fyller 18!!
Onsdag: Ledig, sova, sova & sova. Tessan fyller 18!!
Torsdag: Ledig, partypartyyyyy. Husaren med Terrorese och the gangster-gang.
Fredag: Kvälls-jobb kort tur, gött!
Lördag: Jobb, finbesök av familjen Johansson med grillning på schemat.
Söndag: Sova. Jobba. DÖD

Helgens bilder, händelser och funderingar kommer ikväll efter min visit i Skövde. Hareeegötttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0