DANCING ON MY OWN

Sitter och gäspar i huset alldeles för mig själv. Mamma och pappa åkte för en stund sedan in till Skövde för att kika på Pontus när han spekar Skadevi Cup. Igår blev det ju Skövde med Gustafssonarna. Mysigt som vanligt och medans våra ungdomliga mammor satt och roade sig med några glas vin på Harrys stannade jag och Josse inne på husaren med Ebba, Ida och Lisen innan vi gick och tottade in andra förfest-stället som var hos Rasmus.
Fick iallafall med mig en halvlullig mamma hem i lagom tid med tanke på att jag skulle upp och jobba i morse klockan sju, som jag även ska göra imorgon. Men vadå eller, güa pääängar.

Ska nu ut på en promenad, sedan ta mig en lång dusch innan jag ska iväg och handla inför middagen som jag har lovat att fixa tills resten av fam. Andersson kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0