BFF:S

Igår blev det en helkväll med flickorna på Pims efter att jag handlat upp ina pengar på sommarrean, inte ok J! Men men, som min bror säger "man lever bara en gång", säger ju han bara för att han har typ pengar kvar sen han fyllde år 2008. Vi är inte riktigt på samma stadie när det gäller pengar och sånt där min bror och jag. Fick med mig en underbar tröja hem från åhlens, ett par byxor, en baseboll-tröja, ett par skor, en topp och ett nagellack. Efter det kändes det rätt gött så vi gick mot pim´san.

hade iallafall mycket trevligt och efter 5 timmar, 2 öl senare och mycket skratt och tårar satte jag mig mysigt på bussen hem och somnade rätt gött nerbäddad i en nybäddad säng.


idag blev det en stund i solen innan jag gick ut och rörde på röva, sen snabbt som ögat slängde jag ihop lite mat till mig och min kära bror och nu har jag arg som en gris, stöddig som en bitch och snål som en präst skickad iväg ett brev till min kära kontakt person nere på Sahlgrenska angående mitt intyg för min rygg som länsförsökringarna ska ha. Gått 10 månader nu och om 2 månader kan ni ju bara skämmas.


Ikväll ska jag och mamsen in till mor och dotter Gustafsson. Den äldre generationen ska ut och dricka medans jag och min yngre kompanjion tar det lilla lugna idag mot vad det blev förra gången när vi fyra var ute och fyllde våra halsar med promille. Blir nog en go filmkväll eller en fika på Pim´s.
Tjatjaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0