800 GRADER

Förlåt förlåt förlåt för mitt otroligt dåliga bloggande dom senaste dagarna. Men jag har jobbat och slitit som en jude, varit på en dunderkväll hemma hos Alice i Horn, jobbat och slitit lite till och resten av tiden har jag spenderat i sängen med ögonen stängda.

I fredags kväll efter jobbet blev det filmmys med lillebror. Somnade rätt tidigt med tanke på min sömnbrist. I lördags var det inget annat att göra än att stiga ur sängen klockan sex och dra sig iväg till jobbet. Efter att ha jobbat 6 timmar i 40 graders värme kändes det som om jag badade i svett. Men efter en dusch kände jag för att sätta mig i bilen och köra i väg till Horn hem till Alice där hälften redan var fulla vid halv åtta. Under kvällen fick jag endast lukta på dricka och lyssna när alla berättade sina fyllehistorier.

Vid tio-tiden fick jag köra in till stan med 4 fulla killar i bilen. Efter tre stopp på den korta biten och en timme senare var vi tillbaka för att fortsätta med kvällens festligheter som alltid blir tipptopp hos Mrs. Smith.

Igår morse fick jag äntligen sova ut. Huset var helt tomt när jag slog upp ögonen halv elva och jag gick bara upp och gick 50 meter sedan la jag mig i soffan och somnade igen. Gick en promenad innan det var dags för jobb igen. Lika svettigt denna gång och längtade bara hem hem hem. Hem till en iskall dusch.

Vill även säga grattis till min bror som är en stjärna i fotbollsmålet och som igår vann finalen i Skadevi-cup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0