1-0 TILL VÄDRET

Barn i 5-7- års åldern är som kanonfulla 18-20 åringar. Dom bryr sig inte om hur dom ser ut, dom går runt och vifftar med pengar som om det vore en vanlig lapp, dom bryr sig inte om vad andra tycker och dom säger hej till folk dom inte känner.


Tycker det är så typiskt mig att det ska vara molnigt just dom dagarna som jag är ledig från jobbet. Men eftersom jag aldrig tackar nej till att tjäna lite extra pengar ska jag ikväll hoppá in och sitta och vaka över en farbror. Tråkigt men 847 kr extra bara för att sitta och lyssna på musik och läsa en tidning.

Imorgon är det helg, igen. Går så otroligt fort. Ska börja med att fira Karin med mat och vin inne i Skövde med Jessica och Bella, sedan drar vi vidare hem till Alice för att fortsätta kvällens bravader. För nu är jag på hugget igen. Dags att koka mig en kopp kaffe och fortsätta med min bildbomb på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0